Ježčí sraz

ZÁVĚREM

12.12.2016

Ahoj Vážená rodino,

velice děkuji za hojnou účast na našem srazu. Byl jsem velmi mile překvapen, kolik se nás ve výsledku sešlo. S vědomím, že mnohým akce termínově nevyšla, můžeme do budoucna doufat s účastí ještě větší.

Akce byla svým pojetím "pilotní" a jsem si vědom určitých nedostatků, které se objevily. Do budoucna je rozhodně co zlepšovat hlavně v oblasti zabavení a povyražení pro děti, protože odpoledne v sále KD je jistě moc neuspokojí. Příště snad i sál a KD bude již kompletně opraven a esteticky lépe nachystán. Avšak toho podstatného, toho že jsem se konečně mohli setkat "jen tak", bylo dosaženo.

S ujištěním, že akce se vám líbila, o čemž svědčí i návštěvnost, mám motivaci tuto opět opakovat. Velmi dobře se mi osvědčila organizace pomocí WEBu a děkuji proto všem za vyplněné kontakty, na kterých vás je možno zastihnout.

PODĚKOVÁNÍ

  • Děkuji za vaše příspěvky do kasičky - vybralo se přesně 10.000, což krásně pokrylo náklady na akci. Jsem si však vědom toho, že příště musíme zohlednit vás s malými dětmi a celkově lépe rozpočítat porce, jelikož nám toho dost zbylo. Proto jsem rád, že jste byli ochotni si "přebytky" vzít s sebou domů. Vyúčtování akce naleznete ZDE.
  • Děkuji Vlastíkovi za připravené mísy, které hradil z vlastní kapsy a obávám se, že ještě i přispěl do kasičky, což má u mě schované.
  • Děkuji našim holkám, mamce a tetám, které strávili poměrnou část akce v kuchyni přípravou jídla a dalších věcí.
  • Děkuji Lence za fotografování celé akce.
  • Děkuji za to, že jste nespěchali.

FOTKY

  • Galerii ze srazu je možné online shlédnout ZDE.
  • Postup pro stažení je popsán zde:
  • Soubor ZIP se všemi fotkami je ZDE.


Aktuálně

28.11.2016

Vážení,

děkuji všem za tak hojnou účast. Upřímně musím říct, že jsem v tak vysoké číslo ani nedoufal. Tak jak se zvyšuje počet účastníků, zvyšují se i případné dotazy.

Nejvíce (což mě trochu těší) se ptáte, kam máte poslat váš případný finanční příspěvek na sraz.

Předběžný rozpočet (a jídelní lístek) srazu najdete zde. Ceny jsou zatím uvedeny dosti od boku, protože jsem ještě fakticky nic neplatil. Ale troufám si říct, že náklady nebudou větší, než 

200,- Kč na osobu

Kdo bude mít ještě nějaký nápad na rozšíření sortimentu, pošlete mi SMS, kdo by co ještě chtěl nebo případně vezměte s sebou.

Co se týká úhrady - ta proběhne na místě formou "do kasičky". Proto si připravte adekvátní obnos, kterým přispějete. Určitě nebudu nikoho nahánět, že ještě nepřispěl nebo toto nějak evidovat. Převážná většina je nás dospělých :-) a budeme mít určitě příjemnější "starosti", než toto.

Co s sebou? 

  • rodinná fotoalba
  • fotky na CD, USB, atd. (PC bude na místě k dispozici) 
  • hračky pro děti - na zabavení 
  • sportovní věci pro děti (balony, hokejky atd.) + oblečení "na ven" :-)
  • cokoliv, čím se chcee pochlubit (prezentovat) - své speciality, domácí produkty atd ... ;-)
  • dobrou náladu


Účast přislíbili

Vážená rodino, milí příbuzní,

je to konečně tady - JEŽČÍ SRAZ ...

Již jen matně si vzpomínám, jak se naše rodina poměrně často scházela u příležitostí poutí v našich bydlištích a při jiných různých akcích, třebas i pracovního charakteru.

Využijme toho, že jsme již dlouho neměli příležitost sejít se u smutné události!! Potkejme se nyní konečně jinak, než v černých oblecích!

S touto motivací organizujeme rodinný sraz u nás v Kunčině Vsi.

Na této stránce najdete vždy aktuální informace a upřesnění.

Radoslav Jež, Kunčina Ves


Realizační tým

Ředitel srazu
Radoslav Jež
(Kunčina Ves)
tel.: 773 925 784

Ředitel genealogického oddělení:
Jiří Jež
(Brno)
tel.: 608 641 989
email: j.jez@volny.cz  

Finanční ředitelka:
Hana Ježová
(Kunčina Ves)
tel.: 774 550 404


Organizace akce - plán

Program: 

SOBOTA 10. prosince 2016

10:00 - 11:00   ..........   Příjezd účastníků 
11:00   ..........   Start akce 

12:00   ..........   Oběd        
13:00   ..........   FOTO       

... volná zábavá

Místo srazu

Kunčina Ves 40
sál kulturního domu

Zázemí

  • sál kulturního domu pro 100 os. 
  • reprodukovaná hudba
  • vybavená kuchně  

Občerstvení:

  • Oběd: knedlíčková polévka, vepřový řízek 150g / kuřecí řízek 100g, bramborový salát
  • točené pivo Plzeň 12° 
  • Kofola, malinovka

Zde bychom byli rádi, kdyby každý s sebou přinesl nějaký vzorek pochutin z vlastní produkce (koláčky, buchty, atd. - zkrátka něco k poobědní kávě)  

Exteriér: 

  • dětské hřiště (3-12 let)
  • sportovní hřiště (fotbal, florbal, basket ...)
  • zahrada
  • krásné okolí

Kontaktuj nás

volej nám a piš, nebo nám jen pošli na Tebe kontakt a my se Ti ozveme

V následujícím formuláři, prosím, vyplň údaje i v případě, že se nezúčastníš, pro případ organizace další akce.